شاہد کے تیرےدل میں اتر جائے میری بات،اے عورت۔۔

The Way I Think

Album title.pngزندگی میں بعض دفعہ کچھ چیزوں پہ لکھنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔۔شاہد میں کبھی بھی  نہ لکھ پاتی۔۔۔ لیکن اپنی قلم کو امانت سمجھتے ہوئے مجھے  ہمت باندھنی ہی پڑی، اس چھوٹی سی امیدپہ  کے شاہد کے تیرےدل میں اتر جائے میری بات،اے عورت۔۔

یہ کچھ دن پہلے کی بات ہے جب مجھے واٹس ایپ پہ شاعری بھرا یہ میسج آیا۔۔

کاش تم سمجھ پاتے

کتنا چاہا ہے تم کو

کتنا مانگا ہے تم کو

رب سے دعائوں میں

بس تم کو اپنا ہونے کی ،التجا کر ڈالی

اک تمہاری خاطر ہی ،زندگی لوٹا ڈالی

میسج  بھیجنے والی میری دوست تھی ، جس سے ایک سال پہلے ہی  میری دوستی ہوئی تھی۔۔!  اس نے یہ شاعری اپنے بے وفا شوہر کے لیے لکھی تھی۔۔ اور اس نے مجھے چیک کر وانی تھی کہ کیسی لکھی ہے۔۔

میں نے مصرے پڑھ کے اسے کہا کے  اپنی ذات پہ اتنا غلبہ…

View original post 1,074 more words

Leave a Reply

